Friday, January 2, 2015

5 carti de citit in 2015

1 comment:

  1. Nu stiu ce am cu Ishiguro, dar pur si simplu nu m-a prins. A trebuit sa citesc Ramasitile zilei pentru facultate, dar am crezut ca mor de plictiseala. Iar Sa nu ma parasesti m-a dezamagit, mai ales ca filmul m-a fascinat. Poate eu sunt ciudata, toata lumea il lauda pe acest autor, iar eu pur si simplu nu stiu de ce nu ma pot regasi in cartile lui, nu imi place stilul lui pentru ca mi se pare lent si monoton. Oricum am sa mai incerc si alta carte scrisa de el sa vad poate una dintre ele ma va prinde si ma va fascina :). Niciodata nu pot spune niciodata :D. De Sotia calatorului in timp am auzit multe, daca e diferita de film atunci merita sa o incerc. Filmul mi s-a parut prea ciudat intr-un fel.Trebuie sa incerc si eu seria Games of Thrones dar in engleza, dar nu imi vine sa ma apuc de cartile alea imense.

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9