Friday, April 25, 2014

the chocolate book tag

hello hello

dupa ce cantitati industriale de ciocolata am mancat saptamana asta, mi se pare si normal sa fac si eu the chocolate book tag (pentru care ii multumesc lui Sabry)

Ciocolata neagra - o carte care are subiect intunecat: despre singuratate, abuz, violenta, moarte, etc.puteti citi recenzia mea aici



Ciocolata alba - o lectura amuzanta sau vesela: puteti citi recenzia mea aici.

Ciocolata cu lapte - o carte despre care s-a vorbit de multe si pe care mori de nerabdare sa o citesti


Ciocolata cu caramel - o carte care te-a facut sa te topesti in interior in timp ce-o citeai: puteti citi recenzia mea aici


Kit Kat fara wafer - o carte care te-a surprins de curand: puteti vedea recenzia mea aici






Snickers - o carte de care cand auzi, innebunesti:




Ciocolata calda cu crema si bezele: o carte la care ai apela daca ai nevoie de o lectura reconfortanta:



Cutie cu ciocolata: care serie crezi tu ca are o mare varietate si putin din toate:



Ce ziceti, bune ciocolatelele mele? :D

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9