Sunday, March 16, 2014

recenzie Baiatul cu pijamale in dungi (video)

enjoy!





4 comments:

  1. Bruno...am mai asteptat sa vad pareri sa le citesc sau nu..eu sunt fana a cestor carti, iar cartea asta asteapta timida pe mobilier, acum sincer inca nu stiu ce sa fac..dar pare diferita fata de ce am citit eu in legatura cu germania nazista , pare oarecum mai docila...

    ReplyDelete
  2. este mai docila in sensul ca e la scara mult mai mica. dar asta face lucrurile si oarecum mai personale, e mai usor sa te atasezi de victime. oricum, ti-o recomand cu tot dragul!

    ReplyDelete
  3. Am citit cateva carti a caror actiune se petrecea in Germania nazista si toate m-au impresionat profund.

    ReplyDelete
  4. da, e o perioada super tulburatoare :-s

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9