Thursday, January 23, 2014

hottest books of february

hello hello :*

va asteptati ca in februarie sa apara numai carti de dragoste si siroposenii? eu da, dar hai sa vedem exact ce si cum. uitati ce as citi eu din cartile lansate in februarie :)

1. Somerset - Leila Meacham: este o carte despre viata in America, explorari, sclavie. Sounds good to me. Descrierea aici.

2. An Unnecessary Woman - Rabbih Alameddine. E vorba despre viata unei femei deja aflate la batranete (72 de ani), care pare sa nu aiba nimic de care sa se bucure. Cred ca e o carte serioasa si foarte puternica. Plus, coperta e uimitoare.  Descrierea aici.

3. The People in the Photo - Helene Gestern: despre o femeie care isi cauta mama pe care n-a mai vazut-o de la 4 ani. Da un anunt la ziar, atasand niste poze, iar raspunsul pe care il primeste pare sa fie unul super interesant. Descrierea aici.

4. The Complete Tales and Poems of Edgar Allan Poe: ok, Poe nu este autorul meu preferat, desi imi place, nu zic nu. Dar nu ma pot abtine cand vad carti de genul asta. Pe cand sunt de incomode, pe atat sunt de frumoase. Am in genul asta complete works of Jane Austen si complete works of Oscar Wilde. Mi-nu-na-te!


5. Glitter and Glue - Kelly Corrigan: o carte despre mame si fiice, despre aventuri, despre calatorii, despre maturizare. Descrierea aici.

2 comments:

  1. Cărțile ca cea de Poe sunt superbe! Am citit foarte puțin de Poe, printre care și unele din poemele lui, ceea ce e un lucru destul de important, pentru că eu nu citesc poezie. Gen, mai niciodată :)) Dar poeziile lui EA Poe mi-au plăcut :D

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9