Thursday, January 16, 2014

film? carte? ambele?

hello :*

cred ca anul trecut v-am plictisit cu cate carti am citit doar pentru ca imi placuse filmul la nebunie. anul asta e vremea sa revina lucrurile la normal si sa ma uit si eu la filme DUPA ce citesc cartea. sau poate sa citesc cartea inainte sa ma uit la film tocmai pentru ca vreau sa-l vad :D

uitati o lista cu filmele ale caror carti se cer citite (de voi sau de mine, caci unele sunt deja in lista mea de "read")

1. Gone Girl - nu am citit cartea, dar o voi face cat de curand, datorita Oanei


2. The Giver - tot book-tube-ul vuieste de cartea asta, so it's a must read. din nou, ne-citita


3. Divergent - in sfarsit una citita si de mine: puteti vedea recenzia mea aici.


4. The Maze Runner - o, ce surpriza, nici p-asta n-am citit-o. 


5. The Fault in Our Stars - citit, plans, recomandat altora. recenzia aici

5. Mockingjay - adorata :D


6. The Book Thief: puteti citi recenzia acestei minunate carti aici



6 filme la cinema, oricum e deja mult pentru mine :)))) am perioade in care merg o data la 2 saptamani, altele in care nu merg la film cu lunile, deci va dati seama. voi ce vreti sa cititi/vedeti din lista asta si ce altceva imi mai recomandati? 

7 comments:

  1. Ma atrage The Fault in Our Stars:D

    ReplyDelete
  2. N-am citit din listă decât The fault in our stars ;) Aştept filmul, cred că voi fi prima la cinema (înarmată cu şerveţele, dacă se iveşte să plâng, căci cartea nu a reuşit să mă facă să vărs lacrimi).
    PS: Ai uitat de Vampire Academy, dar nu mi se pare prea bun de a fi luat în seamă.

    ReplyDelete
    Replies
    1. te rog sa nu arunci cu carti in mine, dar nu am citit vampire academy. nu stiu, de cand cu twilight, resping tot ce are vampiri :)) stiu ca nu e ok, dar nu ma atrage deloc genul asta

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9