Tuesday, December 17, 2013

secret santa booktopia

Hello hello :*

Tocmai m-am inscris la Secret Santa pe Booktopia. Desi nu am rafturile foarte bine actualizate (mult mai putin decat pe Goodreads), am vazut ideea lor si mi s-a parut foarte cute. Secret Santa = un utilizator Booktopia trimite altui utilizator o carte cadou, in functie de cartile citite. Cartea poate fi in format fizic sau ebook. Odata ce va inscrieti, veti primi un mail prin care vi se va spune cui sa ii trimiteti cartea. Ce nu mi-e mie foarte clar este de unde o sa aflam adresa and what not, dar poate ma voi lamuri in mailul de la ei. De-abia astept sa vad ce o sa primesc :D

Daca vreti si voi, va mai puteti inscrie pana maine :D

6 comments:

  1. Dar cum e daca primesti un ebook si dai o carte reala, in schimb? E corect? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu prea e :D eu oricum sunt hotarata sa trimit carte in format print :D ca asa ebook poate sa-si ia oricine de pe net

      Delete
    2. Chestia asta e puțin cam neplăcută, dar e Decembrie, trebuie să fim mai darnici și să nu așteptăm ceva în schimb! ;))
      Iri, o să mă uit și eu pe site, nu știam că se organizează o astfel de activitate, e super interesantă!

      Delete
    3. si eu am aflat de-abia ieri, mi se pare ft cute :D

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9