Monday, September 30, 2013

book fair @British

hello hello :*

ador toamna. it's a fact. daca vara e prea cald, n-am chef de nimic, deci mai rarut cu cititul, toamna e absolut perfecta: ploaie, vant, ceai/ciocolata calda. ce reading setting e mai frumos?

daca si voi sunteti la fel, British Council Bucuresti va invita la un targ de carte mare mare (doar cu carti in engleza)!!!!! Avem foarte multe carti de fictiune, dar si de marketing, business, IT, arta, psihologie, istorie, you name it. Cartile au preturi de 10, 20 sau 30 de lei iar revistele se vand cu 3 lei (Times, NME, The Economist, etc). Targul incepe maine (1 octombrie) si dureaza pana sambata (5 octombrie), in biblioteca @British

si pentru ca vestile bune nu vin niciodata singure, pentru studenti avem si un discount de 30% la abonamente in toata luna octombrie.

ce ziceti? va umpleti book bags-urile saptamana asta? (da, avem si book bags:D)


5 comments:

  1. Mda :( ar fi fost o idee foarte tare, daca nu eram falita, am platit la liceu o tona de manuale si prostii si tot nu am terminat, chiar doream sa imi iau niste carti in engleza :(

    ReplyDelete
  2. da, stiu cum e :( daca preferi ceva mai budget friendly, de saptamana viitoare e reducere 30% la abonamentele de elevi si studenti :D

    ReplyDelete
  3. Pacat ca nu a fost promovat mai puternic targul... Eu abia acum am aflat despre el, deci l-am ratat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-a prelungit pana sambata viitoare, deci mai ai timp sa treci :D

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9