Friday, July 26, 2013

july book haul

hello :*

am ales sa va arat ce am cumparat/primit in iulie de-acum, ca dupa plec si eu in vacanta si nu stiu cat timp o sa mai am. sa incepem:D

Divergent - Veronica Roth. Puteti citi recenzia mea aici.


Insurgent - Veronica Roth. Recenzia aici.

Sacrificiul din miezul iernii - Mons Kalentoft. Am cumparat cartea asta din Real, cu fix 3 lei. Nu prea citesc eu genul asta de carti, dar 3 lei, sa fim seriosi :))


Julie & Julia - Julie Powell. Am vazut filmul asta de o mie de ori cred si mi-a placut mereu la fel de mult. Am citit cam 150 de pagini din carte si again, ft ft tare. Am cumparat-o de la Cafebiblioart. 
O zi - David Nicholls. Din nou, filmul m-a facut sa plang in nestire, Absolut superb. La fel, cumparata de la Cafebiblioart.  Am dat pe cele 2 carti 22 de lei :-)

Mituri Precolumbiene - Lewis Spence. Cartea asta am primit-o in schimbul paralelor de pe Booktopia. De-abia astept s-o citesc.

Urmatoarele 2 carti vi le arat ca poate poate, daca anunt lumea intreaga ca le-am luat, o sa fiu obligata sa le si citesc :">
My Grammar and I (or should that be me?) - Caroline Taggart. Recunosc ca p-asta am luat-o mai mult de fun, plus ca era super redusa pe bookdepository :">
Morphology - Francis Katamba. Sa va explic: eu sunt lingvista in devenire (studenta la master), deci ar trebui sa citesc chestii din astea. Dupa un inventar de 15 ore la biblioteca @British, am scos super multe carti din colectii, sa facem loc celor noi, asa ca asta a ajuns la mine. Restul cartilor o sa fie puse la vanzare la un bookfair urias in toamna, despre care o sa va povestesc mai multe la timpul potrivit.

Voi ce v-ati mai luat luna asta? Ati citit ceva din book haul-ul meu?


2 comments:

  1. Divergent si O zi sunt superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. si mie mi-a placut divergent ft mult:D de la "o zi" ma astept la ce-i mai bun <3

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9