Sunday, July 28, 2013

book review: julie &julia

buna dimi :*

azi vreau sa va povestesc despre o carte absolut delicioasa: julie&julia, de julie powell. Am cumparat cartea asta dupa ce deja vazusem filmul de cel putin 4 ori, deci eram deja fan declarat al povestii :)) am tot sperat sa nu ma dezamageasca, asa cum mi s-a intamplat de cateva ori cand am citit cartea dupa ce am vazut filmul (da, forrest gump-book, you suck!), dar n-a fost cazul. 

pe scurt: julie powell este o secretara de aproape 30 de ani, care simte ca viata ei nu se indreapta in nicio directie: are un sot minunat, dar cam atat. isi uraste slujba, n-are copii, etc. simte nevoia unei mari schimbari si aceasta apare sub forma unei carti de bucate: Mastering the Art of French Cooking, de Julia Child. Asadar, se pune pe gatit si, ca sa se tina de treaba, isi face un blog despre asta. Asa se naste The Julie/Julia Project, care presupune pregatirea tuturor retetelor din carte (peste 500) intr-un singur an. Vedeti voi cum se schimba viata ei.

parere personala: fata de film, mi-au placut foarte mult 2 lucruri: 1. Julie este muuuult mai neindemanatica in carte decat in film, mai ales la inceput, 2. se ingrasa ca toate alea :)) in film mereu m-am intrebat cum a reusit Amy Adams sa ramana asa de schiloada dupa un an in care a gatit cu 3 kg de unt la fiecare masa :)) Cartea e scrisa super frumos, imbina retete cu povesti personale, ganduri despre blogging in general, necazurile specifice unei persoane care simte ca nu face nimic cu viata ei si o relatie absolut minunata cu Eric. MI-NU-NA-TA! a, si mi s-a parut foarte tare cum in carte se aduce vorba de cateva ori si de Meryl Streep si de Stanley Tucci (ambii actori jucand in film. Ma intreb daca asa a fost de la inceput sau daca au fost adaugate pasajele intr-o editie ulterioara, dupa aparitia filmului)

Pe Goodreads i-am dat 5 stele din 5 si i-as fi dat si mai mult daca se putea <3 p="">

P.S. Va las trailerul filmului aici. 


6 comments:

  1. Abia am primit cartea de la mama O.o

    ReplyDelete
  2. dap, si eu vreau cartea asta. filmul e ok, sper doar sa nu ma dezamageasca cartea. ma bucur ca ti-am descoperit blogul.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mie mi-a placut mult mult. sper sa iti placa si tie :D

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9