Monday, May 27, 2013

de ce ma duc la bookfest

hello hello :*

dupa cum bine stiti, maine incepe bookfest. yay! puteti vedea intregul program aici, daca nu sunteti inca la curent cu evenimentele. 

eu m-am hotarat sa ma duc joi dupa-masa, din 2 motive. 

1. seminarul "marketing editorial cu buget de criza", ce le va avea ca invitate speciale pe katharina thiel si selma wels. as fi vrut sa ma duc si la prelegerea despre digital publishing, de dimineata, dar nu am cum, din pacate. va spun sincer ca nu am participat niciodata la un astfel de seminar..."teoretic". am asistat la discutii despre starea actuala a industriei de carte (am si organizat una:D), insa n-am prins niciuna care sa puna degetul pe rana si sa ofere si cateva solutii, asa cum ma astept s-o faca seminarul de joi. sper sa plec de acolo super incantata si  cu gandul ca, intr-o zi, voi lucra si eu in bransa. 

2. nu e in weekend. asta e asa, din ciclul "iarna nu-i ca vara". pe cat de mult ador targurile de carte, pe atat  de rau ma indispun tarabele din fata. mor de ciuda cand vad ca oamenii se opresc la produsele "traditionale" sa isi umple burtile in loc sa mearga sa cumpere carti. efectiv mor. asa ca vreau sa prind o zi si o ora la care nu e nici naiba. sa bananai eu singura printre standuri, fara sa-mi cer scuze o data la 10 secunde, fara sa simt ca incurc pe cineva pentru ca stau 5 minute in fata unei carti. de data asta, vreau sa si cumpar, nu doar sa imi fac nervi, ca la un alt targ, cand am fost duminica la pranz si am plecat de acolo in 30 de minute, fara sa fi luat nimic, pentru ca nu am avut timp sa caut in tihna. nu cumpar carti dupa lista, ca doar nu merg la carrefour, asa ca vreau sa am timp. 

sunt constienta ca asa pierd foarte multe evenimente ft ft ft misto, programate in weekend, dar nu-mi pare rau. o sa asist la ce vreau neaparat sa vad si, sper, o sa am motive sa fac un super book haul de sfarsit de saptamana.

pups :*

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9