Monday, February 25, 2013

las-o sa fiarba

hello hello

uneori am impresia ca cele mai bune carti, cele mai frumoase scenarii se scriu chiar in jurul nostru. alteori insa, cand aud discutiile din jurul meu, imi dau seama de ce exista telenovele sau emisiuni de genul "nora pentru mama", "pe banii parintilor" sau "iubiri interzise".

voi incerca sa redau cat mai fidel discutia surprinsa ieri in autobuz, una asa de desteapta incat m-a facut sa-mi las cartea deoparte si sa fiu atenta la lectiile de viata oferite pe gratis de "sefu" (barbat pe la 60 de ani), unui "fraier", de vreo 25-30

Sefu: las-o ma sa fiarba, las-o sa fiarba.
Fraieru: da sefu, dar o iubesc, vreau sa ma casatoresc cu ea.
Sefu: ce spui tu acolo? asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata. e o prostie pana la cer si inpoi de mare. las-o sa fiarba, iti zic.
Fraieru: dar vreau sa facem nunta, vreau sa am copii cu ea.
Sefu: ca sa ce? sa te chinuie si mai rau? asculta la mine: 80% din necazurile din viata omului sunt din vina femeii. barbatu-i mai moale si femeia profita. lasa-o sa fiarba.
Fraieru: dar...
Sefu: esti un prost, asta esti. tu asculti ce zic eu? femeia nu poate sa iubeasca neconditionat. sunt rare alea care pot. si tu ai nevoie de o iubire din suflet, de la dumnezeu, nu sa-ti puna conditii. ea te vrea ca sa profite de pe urma ta, te vrea conditionat.

Si atunci a trebuit sa cobor din pacate. Va spun sincer ca nu mi-am dat seama daca "sefu" vorbea despre femeia fraierului sau nu, dar mie tare imi parea ca vorbeste la modul general :))

ce ziceti? ar trebui in biletul de RATB sa fie inclusa si o taxa pentru primirea unor astfel de invataturi?

3 comments:

  1. In biletul de RATB, in abonamentul de metrou, in orice situatie cand stai si astepti 3 ore la coada doar ca sa afli ca tanti de la ghiseu se muta la un alt ghiseu...in all sorts of situations. Aceste lectii "valoroase" se pot invata practic de oriunde. Mie mi-au trebuit 20 de ani din viata pana cand am aflat in mod "politicos" de la o doamna care trecuse in fata mea la o coada (pe motiv ca ea intrase inaintea mea in acea institutie doar ca nu chiar la acea coada) that my parents did such a lousy job raising me. These kids these days... P.S. She even invited a friend to join her. Ii pastrase si ei un loc inaintea mea :)))))

    ReplyDelete
  2. o fi luat omu' de bun sfatul ? :)

    ReplyDelete
  3. Interesanta discutie. Totusi, nu cred ca merita sa scumpeasca abonamentul de RATB mai mult decat este deja considerand faptul ca imediat vine vara si, in schimbul invataturilor, va trebui sa suportam a fi inghesuiti intr-un spatiu foarte mic cu alti transpirati si transpirate care mai de care mai "parfumati".

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9