Thursday, August 9, 2012

viata pe marte



buna dimi :*

bai, cat am fost plecata (de data asta la tara, not so fun), cica s-ar fi intamplat chestii fantastice, incredibile, magistrale, nemaipomenite: robby the robot (oficial numit curiosity) a aterizat pe marte: un pas mic pentru robby, un pas mare pentru rasa robotilor :D la vreo 40 de ani de cand erau oamenii extaziati, acum e randul robotilor!!! yay!!!!!

ei bine, e o singura problema: robby the robot, dupa cum ii spune si numele, e baiat. si nu e ca a aterizat el pe marte si snap snap face 3 poze si uuuu e misto. nu, dragi fete, problema e mult mai grava de atat. voi realizati ce se intampla de fapt? este inceputul unei noi ere. o era complet patriarhala, unde barbatii se vor da peste cap, vor lua steroizi, se vor supune la experimente medicale, doar doar sa devina roboti si sa se intoarca acasa, pe marte.

in timpul asta noi, uitandu-ne cu jind la venus, va trebui sa suportam comportamentul animalic al acestor wanna-be roboti. va trebui sa le spunem ca au muschi de otel, minte de fier si o vointa de....diamant? ca ala e tare, si ca vedem deja transformarea in robot. pentru ca nu o sa mai aiba pace pana cand nu o sa ajunga acolo unde le e locul. si asa va ajunge pamantul un loc plin de femei. fara barbati. mai ca e visul unei colege de-ale mele de facultate. 

eu ma intreb: ce o sa se intample cand o sa reuseasca sa ajunga acolo? o sa se bata? o sa se iubeasca? o sa isi faca sandwhichuri? o sa sara coarda? cred ca e trista viata pe marte. la fel si viata fara noi. 

noi, pe de alta parte, o s-o ducem bine aici pentru ca o sa avem toooot ce avem acum si toata masculinitatea de care avem nevoie: heck, nimeni nu ne poate lua filmele cu ryan gosling, nu-i asa?:D

3 comments:

  1. Hehe, e una din cele mai misto interpretari pe care le-am citit in ultima vreme! Chiar m-am amuzat.

    ReplyDelete
  2. Vai!:))
    Am râs cu lacrimi, draga mea!
    Da, o interpretare genailă!

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9