Monday, July 2, 2012

vara mea

vara mea a inceput azi, in mod oficial. am aruncat cu toci, am zambit la poze si am absolvit in toata regula.
acum, o sa va arat ce ma asteapta pe mine, more or less:

o sa imi petrec luna iulie la fratele meu, in suedia, aici:

apoi voi merge cu el si cu verii mei in locuri ca:
apoi, intoarsa acasa, voi pierde vremea, pana ce voi ajunge aici:
Toata vara, voi bea asta:
Ma voi imbraca asa:
Si imi voi purta unghiile colorate:
In tot acest timp, voi avea mereu langa mine, asta:
Si in suflet asta:
Cam atat. Voi ce faceti vara asta?:D

4 comments:

  1. Ce dragut!! :X have a lot of funnn!

    ReplyDelete
  2. Ce frumooooos <3.

    Eu pana voi ajunge sa-mi fac planuri de vacanta ... mai astept :) . Nu ma lasa mamiiii !!! ( 16 ani am .. da )

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9