Sunday, July 15, 2012

de ce (inca) imi mai place tudor chirila


hello hello:*

gata, m-am facut om serios:D

azi o dam pe chestii mai...culte asa :)) ma tot contrazic cu un "oarecare de pe internet" pe un subiect drag inimii mele recent trecute de adolescenta: tudor chirila. El nu il suporta, eu sunt toleranta, spre admiratie, uneori.

de ce mi-a placut? pentru ca am fost o adolescenta normala, care visa la iubire, care suferea mult si care isi punea toata fiinta in iubirile de liceu. pentru ca ma regaseam in melodiile lor:-?? pentru ca am fost voluntara la un concert si l-am cunoscut si mi s-a parut foarte OK tipul.

de ce nu imi place? pentru ca acum, cand am crescut, nu ma mai regasesc in melodiile lor. pentru ca nu imi place vama. e naspa. pentru ca imi aduce aminte de liceu si uneori mi-e frica sa nu fi fost aia cea mai misto perioada.

de ce inca am tot respectul pentru el? pentru ca inca mai sper ca muzica lor (vama, vama veche, orice) mai atinge adolescentele. pentru ca vreau sa cred ca inca mai sunt fete care iubesc pe muzica lor si ca inca mai sunt baieti carora li se accepta romantismul doar pentru ca o fac si barbati in toata firea (chirila). si pentru ca promoveaza cultura.

stim toti acea scrisoare catre liceeni. cine nu o stie, s-o asculte aici. pentru ca el, spre deosebire de alte figuri publice se trage dintr-o familie buna, pentru ca e educat, pentru ca e citit si pentru ca aparent ii pasa, parca are dreptul sa predice despre cat de importante sunt cartile. Daca e sau nu doar o strategie de imagine, asta nu stiu. si nici nu ma intereseaza. vreau doar sa cred ca macar 1, 2, 5, x copii il cred. il admira. se iau dupa el. si daca pe altcineva mai bun nu avem....

a, si pentru ca "vara asta am sa ma-ndragostesc" suna de o mie de ori mai bine decat "eu vara nu dorm";)

5 comments:

  1. "Si cerul striga fugi! ca eu platesc" nu era de la o melodie de-a lor? :D

    ReplyDelete
  2. Da, muzica lor (atat Vama cat si Vama Veche) inca mai atinge adolescentele. Si cred ca in melodiile lor se regaseste fiecare, macar cate putin. :)

    ReplyDelete
  3. Pt ca e baiat destept,finut si educat:p

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9