Wednesday, July 25, 2012

blogging la 5 dimineata


buna (foarte) dimi :*

ce mai faceti? eu, dupa cum vedeti, sunt treaza si vesela la ora 5 dimineata. nu, nu am insomnii, dar avem un tren de prins spre legoland\:D/ cu pareri si impresii voi reveni alta data :D

zilele astea mi-a facut mai multa placere sa va citesc decat sa ma vad pe mine scriind. mai ca incepe sa-mi placa postura asta de observator. am observat si ceea ce repede a devenit unul din orasele mele preferate: Copenhaga. Micut, colorat, multa apa si extrem de divers. Poate aici am adoptat comportamentul turistului american, sau poate usor tembel chiar, mergand in locuri facut exclusiv sa amuze turistii: fabrica Carlsberg, muzeul de recorduri Guiness, muzeul lui Hans Christian Andersen, d-astea. Am fost si la muzee si galerii de arta, dar vorbeam de diversitate, nu?

A, si, ca tot suntem la capitolul Danemarca, am fost si la castelul unde s-ar spune ca ar fi trait tatal lui Hamlet. Sa va zic ca am fost crunt dezamagita cand nu am vazut mai nimic...Hamlet-related? Turistul american din mine iese din nou la iveala, aparent.

In fine, vacanta mea se apropie usor spre sfarsit, dar va voi tine la curent cu ultimele impresii si chestii vazute. pozele, pe luni, marti :D

acum va pup, pentru ca ma asteapta o lume de lego:*

4 comments:

  1. Tu si baiatul meu(nu pun link spre el, sa nu ma bagi la spam)... :))
    La ora aia oamenii dorm... :))
    Imi place la tine, voi reveni.

    ReplyDelete
  2. ce bine se distreaza lumea :))

    ReplyDelete
  3. dap dap:D distractie mare de tot. a fost super tare. plus ca m-am dat in primul semi-roller coaster din viata mea:D era mai...micut asa :))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9