Monday, May 21, 2012

viata mea scrisa de....



buna dimi :*

cred ca v-am mai povestit eu despre oamenii aia care scot aur si din cea mai plictisitoare existenta. v-am zis atunci ca nu sunt unul dintre ei, dar am, uneori, alta metoda de a simti ca lucrurile pe care le fac si pe care le simt sunt cu adevarat importante.

de cateva ori, am incercat sa ma gandesc cum ar arata viata mea scrisa de diversi: daca viata mea ar fi scrisa de eliade, as fi ca el. as fi tanara studioasa, aroganta si uneori rea. daca viata mea ar fi scrisa de eliade, probabil as fi un personaj aparte, poate o femeie pe care el vrea s-o cucereasca, dar nu poate, asa ca renunta repede, pentru ca are alte femei de schimbat si de modelat.

daca viata mea ar fi scrisa de murakami, as fi teribil de misterioasa. ati afla si voi cele mai adanci conflicte ale mele si  nu v-ati mai intreba de ce fac anumite lucruri. daca viata mea ar fi scrisa de murakami, fiecare atingere a mea ar putea schimba lumea. cel putin lumea lui.

daca viata mea ar fi scrisa de franzen, as fi produsul societatii asteia moderne si mediocre. as fi probabil infatisata ca acea fata cu un drum foarte promitator in viata, care va ajunge probabil sa lucreze intr-o corporatie si care se va detasa de tot ce inseamna valori morale.

iar daca viata mea ar fi scrisa de llosa, as fi o aparitie cu adevarat. as fi magica.

dar viata mea, deocamdata, e scrisa doar de mine. adevarat, visez sa fiu subiectul unui scriitor talentat, dar pana atunci, eu scriu. pentru ca vreau ca voi sa ma cunoasteti intr-un anumit fel. cum? deja stiti raspunsul la asta :-)

hai pups:*



No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9