Friday, May 25, 2012

1 iunie si marea citeala


hello hello :*

va fi o postare scurta scurta, pentru ca imi pastrez vocea pentru 1 iunie\:d/ 

cei de la booktopia au o campanie absolut minunata, intitulata "maratonul de citit":x

 pe 1 iunie, la Bookfest, putem citi cate 15 minute dintr-o carte aleasa de noi:D pentru fiecare cititor, se vor dona 50 de euro in contul un copil bolnav de cancer. eu zic ca e o idee super buna si ok, 50 de euro nu fac nimic, dar daca ne adunam muuuulti, eu zic ca o sa conteze:D

eu m-am inscris de la 12:00 si am ales sa citesc Mary Poppins, ca sa raman in spiritul sarbatorii:D nu vreti sa ne intalnim acolo?

detalii si inscriseri aici

3 comments:

  1. Foarte interesant, ma bate gandul sa merg si eu :d

    ReplyDelete
  2. Va asteptam! Vom avea si recomandarileEDITORILOR & REVISTEcool & tableteWI-FI & lecturiESPRESSO & ideiCONVERSATIElimonada :)

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9