Monday, April 23, 2012

miss congeniality


hello :*

cica ar fi un film care se cheama asa, stiati? eu nu, pana acum 2 minute. in fine, ce am sa va spun acum este adevarul gol-golut (hehe), nu un scenariu de film cotat 6.0 pe imdb.

eram sambata de dimineata la tenis. o zi absolut perfecta. soare, dar nu foarte. cald, dar nu foarte, vant mai deloc, puf din salcamii de langa teren (naiba sa-l ia!!!) si chef de miscare.

cand mi s-a terminat mie antrenamentul, au venit in continuarea mea 3 fete: o mama, cu 2 pustoaice, hai sa zicem 7 si 10 ani. sa zicem :D

prima reactie a fost "omg omg omg omg omg asa o sa vin si eu copiii mei :x:x:x", dupa care, aducandu-mi aminte ca eu nu vreau copii, am continuat sa servesc. cele 3 gratii isi faceau incalzirea pe langa mine. fata cea mare, sa-i zicem...laura (ipotetic) se plangea ca a obosit. raspunsul mamei ei "pai normal, daca n-ai mai facut miscare de O SAPTAMANA!!!!!". eu m-am uitat putin ciudat si m-am gandit "fratie, eu mereu fac miscare doar o data pe saptamana (alergatul dupa autobuz nu se pune!):-s"

faza nr 2 a venit cand m-am dus sa-mi strang lucrurile si am vazut ca pe masa, in locul nelipsitelor banane, batoane de ciocolata, energizante si apa tronau aliniat frumos 3 batoane fitness. simple. nici macar d-alea cu capsuni nu erau. prin urmare, cele 3 gratii mancau doar asta. buuuuun, stati sa vedeti.

faza nr 3 m-a lasat putin uimita: cand fata cea mica, sa-i zicem... irina (ce nume frumos 8->) a intrat pe teren, maica-sa incepuse sa-i dea indicatii in ultimul hal, de parca antrenorul nostru era acolo pe post de masina de mingii si atat :| imi venea sa-i zic "duuude, shut up:|", dar nu am apucat pentru ca a venit faza nr. 4

faza nr. 4 m-a socat de-a dreptul. in timp ce irina (jur ca e superb numele!!) juca de zor, laura trebuia sa faca ceva, nu stiu exact ce, cert e ca nu avea chef. la care maica-sa a trecut pe langa ea si i-a zis, dandu-si ochii peste cap "pfffsss, miss congeniality 8-|"

bai deci am ramas :|:|:|:| cel mai probabil fetele alea o sa ajunga niste anorexice deprimate cu tendinte sinucigase. oh wow. :|

2 comments:

  1. Uuuuh... dura asta :))... eu nu fac miscare niciodata.. :)) exceptant plimbarile foaaaarte lungi si mersul pe jos la scoala... din celalalt capat al orasului (exagerez... foarte putin).

    ReplyDelete
  2. :( poor kids! lasă că ai tăi o să aibă parte de experienţe mai plăcute la tenis! ;))

    :* :*

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9