Wednesday, April 4, 2012

cum m-am hotarat sa devin cosmeticiana



neata neata :*

NU o sa ma plang, am deschis blogul doar ca sa va anunt de o mica schimbare de planuri pentru viata mea (mai bine zis, aparitia unor planuri de siguranta)

am zis asa: daca nu iau licenta, daca lucrarea mea de licenta o sa fie mediocra spre proasta, daca doamne fereste nu-mi iese nimic nici cu lingvistica, nici cu lucratul in vreo editura obscura, daca cel mai apropiat lucru de PR pe care il voi face va fi organizarea petrecerilor de burlacite ale fetelor si daca atunci cand ma va intreba cine e chomsky eu voi spune ca un babuin, nu voi dispera. nu voi plange. nu voi pune lumanarele in jurul meu, nu-mi voi aseza flori pe piept si nu voi astepta sa mor. nu nu: ma fac cosmeticiana!!!

voi lua un curs de o saptamana in care sa invat totul despre epilari, tratamente, pensari si alte bazaconii. voi fi fata careia nu ii e scarba de parul in exces si nici de burtile femeilor de 70 de ani. voi fi imbracat mereu in alb si voi avea papuci ortopedici. voi zambi cu dragalasenie in timp ce defapt ma oripileaza "femeia" din fata mea. voi mustaci cand voi epila barbati pe spate. le voi spune ca sunt frumosi chiar daca sunt parosi, chei si au o burta mai mare decat a unei femei insarcinate. si o sa ma fac asiatica. am auzit ca alea-s cele mai bune:D



voi face asta tip de 40 de ani. cand o sa ma ajunga blestemele barbatilor pentru nota de plata a sotiei lor, cand o sa am spatele mai moale decat ceara atat de cunoscuta, ma voi retrage in glorie. voi preda stafeta si-mi voi deschide o cofetarie. si cu aia chiar voi sparge gura targului. o sa se cheme "sugar shack" (copyright o tipa de la survivor) si cele mai banale lucruri de pe meniu vor fi aceste briose cu oreos, pe care le-am facut luni :D

3 comments:

  1. E mai bine sa fii optimist si sa-ti dai toata silinta pentru licenta! >:D<

    ReplyDelete
  2. Draga mea, eu zic să-ţi deschizi mai bine coferătie încă de la început - less eeky.

    Dacă totuşi insişti şi insişti să devii cosmeticiană, îţi pun o pilă - mama lucrează la o şcoală unde se organizează astfel de cursuri, poţi chiar alege între cosmeticiană, coafeză, mani-pedichiuristă, ba chiar asistenă medicală. pe alese! :D

    a, iar o maimuţă pe nume (aproape) Chomsky există: http://en.wikipedia.org/wiki/Nim_Chimpsky :D

    ReplyDelete
  3. pai am zis special de maimuta :">

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9