Saturday, March 17, 2012

cleaning out my closet


zilele astea mi-am facut curat peeeeste tot. in calculator, in sifonier, prin camera. curatenie de primavara cat sa se bucure pana si soarele!

tot asteptand sa mi se faca dvd-urile, am bananait pe bloguri, in special din alea unde se vind chestii: haine, pantofi, parfumuri, cosmetice, etc.

am o nelamurire insa: inteleg blogurile alea de handmade. le mai inteleg si pe cele in care se vand haine luate de cine stie unde, pe care e pusa eticheta "vintage" si care brusc costa de 100 de ori mai mult decat valoreaza defapt. dar mi-e super greu sa inteleg genul ala de "curatenii" prin cosmetice in special, in care lumea isi vinde chestiile pe blog: nu mai am nevoie de oja x, m-am dat de 10 ori cu ea, o vand. parfumul y nu ma mai multumeste, il vand. m-am plictisit de rujul ala, cine il vrea? sau eterna scuza "s-au adunat prea multe".

nu zic ca e bine sa iti arunci lucrurile, dar naiba, nu mai cumpara atatea. si pentru cine nu cumpara, ci primeste cadou, hinturi subtile ca poate ar fi mai frumoasa o carte decat eternul parfum.

eu una sunt reticienta in a cumpara cosmetice de pe bloguri: parfumurile nu stiu cum miros, rujuri...nu stiu, dar nu nu mi se par ft safe, oje, sa zicem, dar te trezesti cu ea intaraita, de calitate proasta, indoita cu cine stie ce alta culoare.

nici n-as vinde pe blog. pe langa faptul ca ma gandesc ca daca persoana de la care le-am primit imi citeste blogul e lame, mai e si chestia ca ft rar se intampla sa nu mai am chef DELOC de produsul in cauza. la parfumuri, p-alea mai "naspa" le transform in parfumuri de par sau de dus la real, glossurile la fel, cremele, sa fim seriosi, nu poti sa ai niciodata prea multe:))

singurul lucru pe care il am de vanzare e o carte nou-nouta, in tipla pe care eu o citisem deja, dar cum imi e cam aiurea sa incep cu oferte si tocmeli, poate o sa o fac cadou. ce ziceti, sa fac concurs pe blog?

pups:*

2 comments:

  1. Mda... nici eu nu's de acord cu vanzarea de cosmetice pe blog. La haine da, desi nu imi comand caci nu am incredere :-?

    ReplyDelete
  2. Time is a versatile performer.It flies, marches on, heals all wounds, runs out and will tell.
    [url=http://mens-suits-outlet.blogspot.com/]mens suits[/url] mens-suits-outlet.blogspot.com
    [url=http://chanel-bags-replica.weebly.com/]replica chanel bags[/url] chanel-bags-replica.weebly.com
    [url=http://ugg-bailey-button-triplet-1873.blogspot.com/]ugg boots 1873bailey button triplet|[/url] ugg-bailey-button-triplet-1873.blogspot.com
    Do nor for one repulse, for go the purpose that you resolved to effort.
    spyder ski jackets www.spyderjacketsski.info
    burberry outlet burberry-outlet-discount.blogspot.com

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9