Saturday, February 25, 2012

nu am chef azi

cum bine zicea domnul chirila, nu am chef azi.

am o stare de blegeala teribila. vreau sa scriu ceva si nu stiu ce. si pe blog, si la licenta. sunt complet panicata ca vad cum toata lumea in jurul meu se panicheaza. toti citesc non stop. eu ma uit la modern family toata ziua si de la atata ras am si uitat care imi e tema defapt. astazi, cand ma intorceam cu tata de la real mi-am dat seama ca eu n-am nimic de spus despre the english progressive. despre the romanian gerund cu atat mai putin. sa le compar??? cred ca glumiti!

si nu am chef de mine deloc. ma uit in oglina si vad o fata complet banala, uneori funny, alteori nesuferita. vad o fata chubby care isi pierde increderea in ea pe masura ce trece timpul si stresul e si mai mare. si partea si mai rea e ca toti din jurul meu vad asta.

nu am chef nici de altii. m-am saturat de "probleme existentiale" si de victimizari inutile din partea oamenilor care stau toata ziua degeaba si dupa oooo nuuuu, nu-mi iese nimic!!!!!! hai sa mori tu:|

si m-am saturat de starea asta!

4 comments:

  1. e o stare care nu dureaza mult, fii calma , o sa treaca, ai sa vezi :)

    ReplyDelete
  2. Trece repede. :-j
    Acum,sa-l lasam pe Chirila sa ne zica de ce nu are chef azi :))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9