Saturday, October 15, 2011

sun(ny)day

buna dimi :*

imi place ideea asta de a va scrie duminica dimineata, cum ma trezesc, cu muggie plina ochi de cafea cu lapte. parca imi fac si eu o idee de cum o sa decurga ziua asta.

in primul rand, voi lasa SSB-ul sa-mi ocupe dimineata, pentru ca cred ca toti ne suntem datori noua insine cu cateva ore in care facem absolut tot ce ne taie capul, daca in timpul saptamanii suntem ingropati maxim in treburi.

in al doilea rand, lucrurile incep sa nu mai fie asa de simple: dupa SSB, voi incepe sa citesc pentru licenta. Puteti sa credeti? licenta :| la anu pe vremea asta o sa fiu (sper) absolventa de facultate. si cand va ganditi ca lumea inca imi mai zice ca arat de 16 ani sau chiar mai mica.

in al treilea rand, am vazut cei mai frumosi pantofi de pe pamant pentru care n-am bani :-< nu-i asa ca-s perfecti? :-< cand o sa ma angajez si eu pe bune ca mi-i iau!!!! http://www.ottershop.ro/incaltaminte-femei/pantofi/Pantof-Epica-sand-rosu-piele-intoasa-toc-10-5-cm-763.html

in al patrulea rand, de unde naiba se cumpara amidon???????????? incerc sa fac prajitura asra si nu gasesc amidon nicaieri :))










8 comments:

  1. Dragutt. Poti sa incerci la un minimarket, magazin general sau chiar un supermarket sa cauti amidon.

    ReplyDelete
  2. pantofii sunt superbi :x iar cu bucataria nu le am :d

    ReplyDelete
  3. Nu stiu unde poti gasi. Dar cand o termini...da-i un share si pe blog :))

    ReplyDelete
  4. in aceeasi problema sunt si eu cu niste pantofi:((

    ReplyDelete
  5. amidon se gaseste cam la aproape orice magazin. :))

    ReplyDelete
  6. mama sa vedeti :)) de pantofi inca n-am bani, amidon am gasit in cele din urma (se gaseste mai greu decat ar fi normal) iar prajitura, ei bine, faza: n-am gasit foi de pandispan dreptunghiulare, ca dupa sa le tai frumos, doar rotunde. deci mi-a iesit un tort enorm, care acum zace in frigider :)) inca n-am gustat produsul final, dar cremele sunt absolut geniale :">

    ReplyDelete
  7. mamă ce bine arată prăjitura aia! can i come visit? :D

    ReplyDelete
  8. pop in :)) da dupa ce il tai sa vad daca e bun:D

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9