Saturday, October 22, 2011

sun(ny)day my ass


buna dimi:* :(

e o zi oribila azi:| daca inca nu v-ati deschis perdelele, va felicit si va incurajez sa n-o faceti deloc azi. ochii vostri nu ar trebui sa vada asa ceva. nu e pic de soare, dar nici furtuna, e asa, nimic :|

ma doare capul rau de tot si speram imi treaca odata cu primele guri de cafea. n-am reusit. ai mei sunt ciufuti amandoi si toulouse (motanul meu) insista sa ma muste de glezne.

in fata am o vaza cu 3 trandafiri in curs de ofilire si la stanga un morman de carti de literatura si, deschisa, o carte pentru licenta. mi-e si frica sa ma uit in partea aia.

in zile ca astea nici nu-mi mai vine sa citesc postul anterior. crappy crappy day.

sa-mi promita cineva ca maine o sa fie mai bine!

8 comments:

  1. uite de-asta nu-mi place toamna :))

    ReplyDelete
  2. Eu sunt optimist ! Poate ca exista o sansa sa te inspiri pt. lucrarea ta de licenta din comentariul meu in 6 parti la postul tau anterior care pe mine m-a inspirat si m-a ajutat f. mult sa imi cristalizez ideile intr-o forma utila pentru mine insumi personal ! Sau poate, chiar iti pot veni idei si din comentariul-compunere autocritic-exhibitionist in aproximativ un pic peste 500 de cuvinte scris de mine acum cateva zile sub acest post de aici:

    http://rokssana.wordpress.com/2011/10/06/3267/

    JUR ca nu fac asta ca sa fac reclama la vreun blog, in nici un caz al meu personal, ci e un fel de community service-pedeapsa autoimpusa deoarece am eu destule motive sa ma simt real vinovat si sa ma refugiez in tot felul de rationalizari pedantice...dar daca tot e bal, bal sa fie, si poate ca ajuta pe alti cativa sa-si faca lucrarile lor de licenta daca a ta se intampla cumva sa fie dintr-un domeniu la care eu inca nu am apucat sa ma refer pana acum !

    ReplyDelete
  3. mâine o să fie mai bine! >:D< :* pinky promise! :)

    ReplyDelete
  4. Rudolph, esti forever alone sau ce?
    tot e tl;dr.

    ReplyDelete
  5. @Rudolph: mersi mult de comentarii, dar eu licenta mi-o fac pe lingvistica. la anul o sa am iar o lucrare, unde-s putin nehotarata intre comunicare interpersonala si psihologie, deci s-ar putea sa am nevoie. tu lucrezi in domeniu?

    ReplyDelete
  6. @Mr. Edgar: stop lazing it out si mai bine inspira-te ca sa ma ajuti si tu cu licenta, ca tu chiar poti :)) so less talkING more helpING, ca sa raman in domeniu:D ing :D

    ReplyDelete
  7. Urata vreme ...si stare de spirit..nu ai face mai nimic

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9