Monday, September 5, 2011

nu vreau!


bai stiti cum e cand iti zice cineva "fa asta" si n-o faci doar asa, de-a dracu?

asa mi se intampla mie in ultima vreme. sa va spun: eu in general respect orice regula, traversez pe la trecere, nu arunc nimic pe jos, incerc sa copiez cat mai putin, mai pe scurt, sunt o fata foarte cumintica. unii ar zice ca e un defect, si eu zic la fel, dar nu asta e faza.

m-am golanit de tot in ultima vreme. deci intr-o zi ma duc eu la ghena cu gandul de a fugi de acasa si ce vad scris mare de tot pe capac? "NU MAI ARUNCATI STICLE". mooooa? pai nu m-am enervat? si eu in mod normal nu arunc sticle pe ghena. da de ce naiba imi zice mie un anonim (ca nici macar nu s-a semnat "nu mai aruncati sticle, semnat, nelu") sa nu mai arunc sticle?:| ete fleoshc:| si de atunci, cum am o sticla, ma duc frumos la ghena si zic "ha anonimule, in your face!" mai ca ghena a devenit un personaj care isi tot ia pumni si palme de la mine, cu fiecare sticluta aruncata.

take that mother fucker!!!! (si tu nelu!!!!)

5 comments:

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9