Sunday, July 31, 2011

cada sau dush?


Cu gandul la mare si cu sufletul balacindu-se, va scriu despre un subiect extrem de pueril, dar din care se pot scoate multe: incaperea aia mica numita BAIE.

Acum cateva posturi v-am descris camera mea, universul meu, mica (literally) mea lume. Acum nu o sa va descriu baia mea, dar va propun cateva modele de bai:

1. Baia simpla: e o baie clasica:tonuri de bej sau gri deschis, WC, chiuveta, cada lunguiata, un dulapior in care se tin in general toate substantele de curatat, etajera de la oglinda contine doar strictul necesar: lama lui de rasa, spuma, deodorante, periute de dinti, sapun si eventual aftershave. Ce spune baia asta despre posesori? Sunt complet dezinteresati de ce inseamna "rasfatare", spalatul se face cate 5 minute pe zi dimineata, cada e folosita rar pentru altceva decat dushuri scurte si oamenii sunt extrem de practici si eficienti.

2. Baia rustica: tente de maro, mult lemn, WC, bideu, chiuveta eleganta, o cada veche, eventual cu picioare, rar exista rafturi sau etajere care sa lase lucrurile la vedere. Lucrurile si ele sunt cu tot felul de arome si miresme, care iti fac pielea de bebelush mai mult decat ai vrea. Evident vorbim despre o familie stilata, putin conservatoare poate, ai carei membri isi permit, ocazional, o baie lunga si fierbinte, in timp ce citesc o carte si inspira parfumul unor lumanarele.

3. Baia haotica (si aici intru si eu): este o baie ce la prima vedere pare moderna, culori alese in functie de personalitatea omului, WC, chiuveta, cada, toate au oarecum o nota de modernism. La o privire mai atenta insa, vedem defapt 3 kg de lucruri: etajera de la chiuveta tipa disperata sub greutatea celor 10 periute de dinti, 4 deodorante, 2 spume de ras, 3 aftershaveuri, demachiant, fond de ten, crema de zi, crema de seara, acteona, fixativ de 2 feluri, spuma de par, cutia cu toate produsele de masaj (vreo 500), paharele cu maruntisuri si altele. Oamenii cu astfel de bai tanjesc dupa organizare, care le lipseste insa cu desavarsire. Sunt niste oameni activi, dar cumplit de lenesi cand vine vorba de propriul lor camin, care pun accent pe cum arata in mod obsesiv si care se uita oricum in oglinda non stop.

Am nimerit-o?

Later edit: am descoperit aritcolul asta pe net: http://www.articlealley.com/your-bathroom-can-reflect-you-personality-1943505.html

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9