Friday, June 10, 2011

sex and sensibility


sex makes us lose our minds. nu ma refer neaparat la sexul ala animalic cu trantit de pereti si sfasiat haine, ci la orice forma de tensiune sexuala.

poate o fi doar ceva tipic feminin, dar in momentul in care te lasi sau vrei sa te lasi prada gandurilor, lucrurile rationale se duc naibii.

mi-a zis cineva acum cateva zile ca iubirea e doar o reactie chimica. no fairy tale, no meant to be, doar pura stiinta. Daca iubirea e stiinta, o sa presupun ca si sexul tot asta e. tocmai, cum se face ca de multe ori ne pierdem tocmai scepticismul? partea din creier care se ocupa de tot ce inseamna rational si calculat? de ce nu mai avem sange rece? de ce emotiile, instinctul (spuneti-i hormoni daca vreti) castiga mereu?

Mai mult decat atat, ratiunea e ceva stigmatizat cand vine vorba de iubire si sex: daca esti "sensible" in iubire, esti insensibil si rece, daca esti "sensible" in sex, esti meh, plictisitor.

deci oare e doar chimie? sau miscarea haotica de la nivelul atomilor se manifesta si in comportamentul nostru?

7 comments:

  1. nu pot să-ţi răspund la întrebări (who can?), dar mi-am adus aminte un mic banc pe care l-am găsit acum câteva zile când citeam despre behaviorism (ştii, abordarea aia în psihologie conform căreia viaţa psihologică a individului se rezumă la comportamente exterioare, observabile, care sunt determinate de condiţionare şi aşa mai departe). cică: "what does one behaviorist say to another after having sex? 'well, that was great for you! how was it for me?'..."

    probabil că adepţii teoriei conform căreia atracţia e chimie (feromoni, baby, feromoni) ar putea să adapteze bancul... :-??

    ReplyDelete
  2. Păi să zicem că şi-o trag doi din ăştia şi n-are femeia orgasm. Ea, ca o fiinţă sensibilă ce e îi spune bărbatului: "Dragul meu, nu eşti tu de vină. Oxitocina asta bat-o vina... nu s-a format o legătură stabilă între lucine şi glicine, dar iubi! IUBI! În rest îţi jur mi s-au format toate legăturile... am simţit cum se uneau în mine cisteina cu tirosina în timp ce tu mă coţăiai ca un babuin isteric.

    Dacă e adevărată treaba înseamnă că cei mai buni amanţi din lume sunt chimiştii: "Iubito pot să mă joc cu eprubeta ta?"

    ReplyDelete
  3. e pe naiba chimie...e ca si cum ai spune ca si Dumnezeu e tot stiinta.

    ReplyDelete
  4. @Grim: supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerb:)))))))))))))) pot sa pun asta status pe Facebook?:))))aia cu eprubeta:))) e absolut genial :)))))

    ReplyDelete
  5. Sigur că poţi, n-am ajuns încă să-mi patentez glumele. :)

    ReplyDelete
  6. multumesc pentru vizita..si ganduri..
    am sa trec si eu pe aici, imediat ce am sa gasesc putin timp..
    :*

    ReplyDelete
  7. e chimie clara:din reactiile care au loc rezulta multa apa,multe saruri si multa bataie de cap;feromonii alearga liberi pe campiile mintilor noastre,nascand idei neconventionale si stimuland haotic erorile de calcul;asadar e clar ca totul e stiinta

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9