Wednesday, June 29, 2011

pack your bags


ar fi mai usor sa zica dupa, in continuare: esti eliminat. din pacate, bagajele la care ma refer acum, nu fac decat sa faca jocul mai interesat: emotional baggage.

in filme in general vedem tot timpul cum 2 sunt impreuna, dupa care unul dintre ei se reintalneste cu exul/exa si de aici scantei. pana la urma lucrurile raman fie intr-un fel, fie intr-altul, niciodata incert. in viata reala, mi se pare ca nu e deloc asa.
as fi ipocrita sa zic ca vorbesc din super experienta cand vorbesc despre relatii serioase, pentru ca ce am avut eu pana acum intra la categoria bagaj de mana, nicidecum ceva serios.
pentru ca iar nu suntem in filme, lucrurile merg mai departe decat o relatie pe bune. oricine a insemnat ceva pentru tine poate ajunge "bagaj": taram sentimente dupa noi poate ani intregi, chiar daca nu se manifesta in mod puternic, sunt acolo, gata sa fie revocate de cele mai stupide intamplari. cine plateste pentru asta? persoana cu care esti.
eu una nu pot sa cred pe cineva care zice "da bai, am trecut COMPLET peste x" si nu ma mai gandesc niciodata. perioadele se stocheaza in genti mari, se pune lacat pe ele si tocmai din cauza asta nu pot fi aruncate la gunoi.

so, intrebarea mea e: are rost sa incercam sa scapam de bagajul ala? sau ne resemnam cu ideea ca avem ceva de carat si in relatia prezenta folosim geamantanul pe post de suport pentru flori, poze si carti?

2 comments:

  1. In principiu, orice vine din trecut ar trebui sa ramana in trecut. Unii mai scapa din bagaj cate ceva si fac loc pentru lucruri noi. Altii pur si simplu nu cara nici un bagaj, fie pentru ca le e lene, fie pentru ca nu au ce pune in genti.
    Cand avem un bagaj de carat, se intampla uneori sa fie si gaura pe undeva si sa pierdem lucruri pe drum. Apoi ne intoarcem sa le adunam pana cand gasim trecutul si am face orice sa il retraim. Sau pur si simplu deschizi valiza si te trezesti cu lucruri pe care le uitasei acolo.
    Iar daca incercam sa mascam gentile, apare cineva care le desface si le varsa brusc in fata noastra. Deci, ar trebui sa scapam de bagaj. Clar.

    ReplyDelete
  2. ;))) ce nu-mi place cuvantul ''bagaj''

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9