Sunday, May 1, 2011

lemme upgrade ya


m-am sculat de dimineata pe ritm de jay-z cu beyonce:)) cine spune ca ei sunt singurii care beat the block, beeze the block, buzz the block si alte b-uri?

in timp ce imi exersam miscarile de beyonce prin camera, m-am pus sa caut tinny tiny laptops. de mult vreau sa-mi iau un mini notebook pentru ca iubitul meu amilo imi rupe spatele ori de cate ori vreau sa il scot la o plimbare prin oras. nu zic, isi face treaba, are taste prietenoase, dar e al naibii de hard to get. am nevoie de o prietena de data asta. nu de un alt barbat greu de urnit.

asa ca, in cautarile mele am dat de frumusetea asta de HP. e super tinny tiny, arata bestial, fiind HP ar trebui sa fie ceva de capul lui. Avantaje: usor de plimbat. Dezavantaje: capacul face ca pret mai mult decat tot laptopul in sine banuiesc. E totusi, Vivienne Tam. Costa in jur de 1800 de lei, cam asa. E destul pentru un notebook, dar pe de alta parte si alea mai putin fancy sunt undeva pe la 1500. Diferenta nu ar fi asa de mare. Ce ziceti? Strang vara asta ca sa va scriu de la tastele delicate ale Fluturasului? Sau raman la rigiditatea virila a negrului Amilo?

10 comments:

  1. este o hotarate greu de luat, cu multe implicatii, emotionale, financiare...hotaratea o sa vina pe nepusa masa...atunci vom sti si noi...pup, o zi de vis...noi asteptam ploile anuntate si grindina...

    ReplyDelete
  2. Eu zic sa ramai cu asta de acum, poti vedea filmele mai bine :P

    ReplyDelete
  3. clar cumpara-l clar :)) e prea fain :D

    ReplyDelete
  4. Frumusel laptopul de care zici, nu e deloc scump, e ok ca pret! Numai bine!

    ReplyDelete
  5. Iti recomand si tie ce zic la tot in materie de notebooks.

    Gandeste-te ca tu platesti o parte ideea de notebook.

    Cand cumperi ceva, ia cu Free Dos sau Free Linux, instalezi dupa un OS pentru altfel platesti licenta vreo 300 ron. :)

    Iar ca diferenta, te uiti la un desktop, mai pui 1000 ron si ajungi la pretul de notebook, deci, daca vrei sa compari, cam asta e diferenta in privinta performantelor. :)

    ReplyDelete
  6. @Alexandru Bogdan
    Marș mă cu freeloading-ul tău. Îți dai seama ca zboară licența de pe el. Dar despre ce zici tu, vine cu fluturi? Mă gândeam. Argumentul tau e INVALID!

    ReplyDelete
  7. Daca tii la aspect, atunci probabil ca restul nu conteaza. Insa netbook-urile nu ofera performanta. Iar 1800 lei intra deja in teritoriul laptop-urilor mid-range, care iti ofera performanta destul de buna. You might as well as buy a tablet... Acum despre partea cu licenta, fiecare cu ale lui. Poti lua un Windows 7, dar fie iti va fi inutil daca nu ruleaza mai mult de 3 aplicatii simultan, fie iti va fi incetinit de performanta redusa a netbook-ului. Si pana la vara se va diversifica oferta, why rush? Poate ce ai acum e greu de urnit, dar isi face treaba (sper). Nu da vrabia din mana pe lastunul de pe raft :))

    ReplyDelete
  8. @MrEdgar

    Esti absolut praf prietene. Chiar daca zboara sau nu licenta de pe el... Tu tot o platesti. Dar trebuie sa gandesti pentru asta...

    ReplyDelete
  9. @Tibi: stii care e faza?:)) eu sunt absolut praf cand vine vb de calculatoare. adica na, sunt la limbi straine, mie imi trebuie un winamp, VLC, net si Office. atat :)) in rest, sa faca ce-o vrea:))

    ReplyDelete
  10. Da, iri, dar cum au spus si cei dinaintea mea, mai vrei sa vezi un film ceva, nu prea ruleaza "flawless". In curand telefoanele mobile vor depasi netbook-urile ca performante. Dar din ce spui, nu ai pretentii mari, deci te poti orienta dupa aspect.

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9