Wednesday, May 11, 2011

f**k you very much

this is an appology post. imi cer scuze fata de fetele mele din camera ca in ultimele zile sunt ceva mai rau ca un tirist care nu a mai cunoscut placerile sexuale de multa vreme. injur o data la zece secunde si incepe sa imi si treaca jena. am 2 motive mari: n-am net si am de invatat. se scuza nu?

dar in mod normal (am si martori) nu injur. nu injur in romana that is. nu stiu cum se face, dar n-am absolut nicio problema cu fuck you, shithead, son of a bitch, bite me, piece of shit/crap, dick, blow me, screw you, kiss my (pretty) ass, you suck, you're trash/garbage si alte astfel expresii de alint.

daca trebuie s-o dau pe romana, pe cuvant ca imi sta in gat (don't take it literally pls). mi-e sila de puli (sau pule? niciodata n-am stiut pluralul), pizde, de futut, de supt de lins si alte activitati. nu, nu sunt prude, dupa cum vedeti, le scriu bine mersi, dar urasc sa ma aud pe mine injurand in romana. ma simt ca ultima centurista cand o fac. (kkt nu se pune!!!).

pana atunci, date fiind motivele invocate mai sus, imi permit. si ca sa vedeti cat sunt de poliglo(a)ta: cazzo!!!!

8 comments:

  1. :))) nu esti singura..si eu am aceeasi problema..in romana nu pot sa injur, dar in alte limbi injur cat ma tin puterile cand am net :))) spor la invatat..

    ReplyDelete
  2. sunt suparat si eu ******* **** ** **** **** ****** **** ******** :))

    ReplyDelete
  3. :)))) eu injur de obicei, imi mai scapa cate-un p**a calului, mars in ma-ta si alte detalii...dar si eu am din astea cu son of a bitch si etc:))

    bravo!badass chicks!:D

    ReplyDelete
  4. same here :)) eu si cand il aud pe al meu injurand mi se pune un nod in gat.. si date fiind circumstantele de asa natura ca injura si de 20 de ori pe zi.. iti imaginei :))

    ReplyDelete
  5. eu stiu oamnei care injura si cand multumesc cuiva...sunt injuraturi scarboase si altele haioase...
    totusi, ce rost are sa injuri daca cel caruia ii este adresata injuratura, nu o intelege?!
    cum ai putea sa raspunzi"ba pe-a ma-tii !" ?!

    ReplyDelete
  6. Înjuraturile sună mai ”bine” în altă limbă :)).

    ”Merde-shit sounds better in french”

    ReplyDelete
  7. ce amuzanta e postarea asta :))
    asta e... tuturor ne mai scapa din cand in cand :))

    ReplyDelete
  8. Subscriu si eu imposibilitatii tale de a injura...dar, spre deosebire de tine nici nu pot sa le scriu...Numai bine!

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9