Monday, April 4, 2011

science vs. faith: chapter 1

Daca m-ar intreba cineva daca sunt (wo)man of science or of faith, n-as sti sa-i spun: le neg pe amandoua, asa ca ori nu sunt om, ori mai am multe de citit ca sa pot sa-mi dau si eu cu parerea.

Totusi, negandu-le pe amandoua, mereu imi permit sa le critic pe amandoua (asta vine dintr-o combinatie foarte proasta de sex si nationalitate): ma enerveaza si aia care o dau in extrem cu religia, si aia care cred ca stiinta are toate raspunsurile. Tot eu mai pot fi auzita insa din cand in cand, ca o baba in 96, criticand anumite lucruri pe care le presupune progresul: am momente cand urasc internetul, cu tot ce presupune el, urasc cu toata pasiunea cartile de pe net sau orice fel de format care nu implica obiectul...fizic, ma enerveaza ca scriem sms-uri si stam pe mess in loc sa stam la o bere ca oamenii, cred ca unele platforme si forumuri ar trebui inchise, sunt impotriva masinilor din ce in ce mai smechere, pentru ca oricum si-au pierdut utilitatea, ma enerveaza televizoarele prea mari si prea plate, ipodurile prea mici si telefoanele care-s mult mai destepte decat mine si as vrea sa ne intoarcem, uneori, la chestii primitive.

TOTUSI, uneori trebuie sa zic si eu "Jos palaria" in fata stiintei (sau a stilului infiltrat): datorita ei pot avea margarete in urechi in orice zi a anulului, nu doar maci in par, pot avea muzica non-stop, pot avea un strop de prietenie si de dragoste in locurile unde lumea nu ar intelege daca as spune "2 skol te rog :)" si, desi again, urasc asta, pot citi idei, pareri si scenarii ale unor oameni care nu au norocul sa fie publicati.

Deci, pana acum: stiinta-religie= 1-0

11 comments:

  1. io cred ca toate astea sunt ca urmare a comoditatii noastre! vrem mess, ca e mai usor...pe vremea cand trebuia sa scrii o scrisoare, era mai greu...trebuia sa stii sa formulezi , sa nu ai greseli gramaticale sau de ortografie...astazi, cand n-ai nimic a spune dai un "plm" si, gata !

    ReplyDelete
  2. Sunt de acord cu tine in anumite privinte....prefer si eu ca si tine comunicarea directa dintre oameni si nu o comunicare virtuala....

    ReplyDelete
  3. Cred ca putem sa pastram un echilibru ...intre cele doua....

    ReplyDelete
  4. Partea nasoala e ca de multe ori exageram cu tehnica. Pun pariu ca intr/o zi o sa murim din cauza tehnicii.

    ReplyDelete
  5. sunt perfect de acord ... totul e exagerat mai nou insa cand pica netu parca de multe ori parca pica cerul

    ReplyDelete
  6. ai pus degetul pe rana:)) netul meu de la camin pica o data la 5 minute:|

    ReplyDelete
  7. Uite Iri!
    Pentru susţinerea din coment.-urile de la P.G. am postat azi o piesa care cred că-ţi va placea.
    O zi bună!

    ReplyDelete
  8. Din pacate nu ne putem opune progresului...sau putem si ne mutam in comunitati Amish.
    Niciodata o discutie pe net nu va putea egala o parere spusa la o cafea aburinda si niciodata un e-mail nu va provoca emotia unei scrisori ce poate purta si un strop de parfum...sau cine stie, poate tehnologia ne-o va oferi si pe asta intr-o zi.

    ReplyDelete
  9. da, iti dau atata dreptate, si eu as vrea sa iesim la o terasa la o bere, in loc sa stam pe net, in casa, ca sobolanii. nu am nimic impotriva stiintei; e frumos sa cunoastem oameni si sa socializam pe net, insa trebuie apoi sa iesim afara,sa ne cunoastem in RL. Netul si toate masinutele astea ar trebui sa fie mijloace si ustensile, nu scopuri. Sper sa ne dam seama de asta la timp.

    ReplyDelete
  10. da, iti dau atata dreptate, si eu as vrea sa iesim la o terasa la o bere, in loc sa stam pe net, in casa, ca sobolanii. nu am nimic impotriva stiintei; e frumos sa cunoastem oameni si sa socializam pe net, insa trebuie apoi sa iesim afara,sa ne cunoastem in RL. Netul si toate masinutele astea ar trebui sa fie mijloace si ustensile, nu scopuri. Sper sa ne dam seama de asta la timp.

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9