Friday, March 4, 2011

what's behind that pretty face?



pene, paiete, plastic sau materiale mai decente, alb, rosu, negru, mov, albastru, auriu si verde. nu sunt ultimele tendinte in machiaj, ci lucrurile pe care le folosim zi de zi, de multe sezoane incoace. Din pacate am ajuns sa nu mai folosim nimic din toate acestea pentru o usoara corectare, ci ne ascundem de-a dreptul in spatele unei multitudini de culori, texturi si nuante, sperand ca n-o sa se citeasca cine suntem cu adevarat sau sperand ca oglinda o sa ne pacaleasca pana si pe noi.

rasete, zambete, hyper, dans, muzica si glume. nu sunt nici ele mereu caracteristicile unei persoane anume, dar se potrivesc al naibii de bine cu prima categorie. sunt si ele "cosmetice" care ne stau pe raft zi de zi, asteaptand sa fie folosite. Problema e ca, exact la fel ca si cosmeticele, se duc. Sure, dimineata deschidem sticluta de veselie, ne dam usor, o inchidem, o urma de dinamism, avem grija sa nu depasim conturul, ne uitam in oglinda si plecam. Ajunse insa acasa, luam frumos demachiantul si dam jos tot ce ne-a stat pe chip in timpul zilei. Si cand realitatea a curatat tot ce era de curatat, ramane tenul curat: ganduri care nu sunt mereu vesele, om care nu vrea sa raspunda chiar mereu la glume deplasate prin alte glume doar ca sa nu para nesimtit la randul lui, persoana care are nevoie de o vorba buna every once in a while.

din ciclul "you think I'm pretty without any make up on", e superb atunci cand gasesti oameni care te plac si asa, sculata de dimineata. oameni care iti vad cearcanele si porii alandala, dar si stralucirea aia pe care niciun fond de ten n-o poate imita. eu una, din fericire, ii am. imi permit sa-mi las fata sa respire uneori.

how about you?

4 comments:

  1. si eu, iri, imi las fatza sa respire, cam des cred...

    ReplyDelete
  2. E frumos si adevarat ce spui. E bine sa ai langa tine oameni care sa te placa si sa te aprecieze asa cum esti. Si mie imi place sa fiu cat mai naturala intre ai mei.

    ReplyDelete
  3. Eu merg pe sistemul "cat mai mult nemachiata", vreau ca pielea mea sa respire. Evident ca imi place si sa ma machiez and so on, dar mai ales vara e o placere sa umbli cu fat(z)a... dezbracata :).

    ReplyDelete
  4. @Oana: eu vara sunt asa de fericita seara, noaptea, cand e suficient de racoare incat pot sa-mi pun de exemplu fond de ten linisita, fara sa fiu panicata rau ca transpir si se vede naspa :))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9