Thursday, December 30, 2010

draw/cross the line

pentru ca saptamana asta mai toate discutiile ajung inevitabil la o nostalgie privind anul ce se incheie acum, un mic bilant e necesar.

2010 - un an al incalcarii oricaror linii trasate. parca sunt la horoscop, dar asa e. mai tot ce a insemnat limita impusa de mine insami s-a dus naibii asa, cu glorie. partea buna e ca si lucruri pe care nu credeam ca o sa am sansa sa le fac au fost trecut in experience notebook. prin urmare anul asta a fost un val care a sters tot ce se putea de pe plaja principiilor mele:)) poetic, nu?

a fost anul despre care as putea sa vorbesc tone. despre unele o sa vorbesc cu bucurie tuturor, despre altele o sa imi vorbesc doar mie asa, pentru ca nu trebuie uitate. pe unele le-am facut, unele mi-au fost facute. pe unele le-am trait singura, pe altele le-am impartit. cineva mi-ar zice ca asta a fost un an cu adevarat bun. bun in sensul de trait. pentru ca, pentru unii, orice fel de actiune, complet geniala sau care depaseste granitele cretinitatii, este o experienta. si experientele nu trebuie regretate niciodata. aparent. eu as zice doar ca nu trebuie uitate. regretate...hmmm.e discutabil.

anyway, ca sa snap out of it, ciudatenia si mai mare e legata de my new year's resolution. in primul rand, s-a semi-respectat. niciodata nu merg. birthday wishes da, mai mereu. new year's, not so much. nu ma dau mare, ca v-am zis, s-a semi-indeplinit, dar oricum. and i'm so happy it kind of did.

ca putina contabilitate nu strica, s-ar traduce totul cam asa (dupa citirea unui grafic ff elaborat):

63%: happy

17%: guilty

12%: chill

6%: lonely

2%: other




1 comment:

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9