Saturday, November 29, 2008

fear of relationships

vorbeam cu fetele zilele trecute despre relatii. suntem 4 persoane, 4 firi diferite cu 4 tipuri de dorinte. una din noi vrea romantism, sentimente profunde, filozofie, iubire in cantitati incredibile, alta o alta relatie serioasa, dar a trecut deja printr-una lunga ca naiba, oricum stie mai multe decat noi, dorinta de dragoste sufocanta nu s-a aratat asa de mult la ce-a de-a treia si mai sunt eu. eu care acum zic ca nu-mi doresc o relatie, ca am nevoie de spatiul si de timpul meu mai mutl ca orice, ca nu vreau sa fiu nevoita sa dau explicatii unui anume tip despre ce fac, unde si cu cine ma duc. nu vreau sa ma simt prost fata de un anumit baiat, sa trebuiasca sa ma port asa cum trebuie. si mi-am dat seama ca mi-e pur si simplu frica de o relatie, de angajamente. doamne, parca as fi un tip d-ala de 35 de ani care nu e in stare sa ceara in casatorie pe cineva :))
gluma gluma, dar e putin cam aiurea. adica de fiecare data cand a fost vorba de ceva care se preconiza a fi serios, m-am dat inapoi. asemenea frici nu le am cand e vorba de un tip pe care nu-l cunosc si pe care nu-l voi mai vedea niciodata. and no, I'm not a whore, dar pur si simplu imi place ideea de a nu conta pentru cineva, ca acea persoana sa nu conteze pentru mine.
poate asta vine de la faptul ca am tinut prea mult la el, ca am vrut sa fiu perfecta pentru el si ca a iesit ca naiba, se poate, dar chiar asa sa nu fiu in stare sa am o relatie cu cineva? si ar fi toate bune si frumoase daca in unele nopti nu as vrea sa am un tip care tine la mine enorm, la care tin enorm si sa ne fie bine impreuna...impreuna insa as vrea sa insemne eu si el, nu noi. nu mergEM si merg, nu facEM, ci fac, nu vrem, ci vreau. eu cu spatiul meu, el cu al lui. is that to much to ask for?

2 comments:

  1. ciao. mi se pare o falsa problema asta cu nu vreau sa am pe cineva, vreau sa fiu liber, sa-mi fac programul singur. sti ce vreau sa zic. eu zic ca na, chestia e in felul urmator: nu am inalnit pe nimeni care sa ne faca sa uitam de cele de mai sus. cred ca asta e de fapt problema, nu neaprata dorinta noastra de libertate. sti si intrebarea aceea cand te mariti/insori sau te mariti/insori vreodata? cand o sa fie cineva care trebuie raspunsurile sunt usoare, in rest ne cufundam intre libertati, singurattai, planuri egoiste...
    te salut

    ReplyDelete
  2. da, asa e, dar pana dai de persoana respectiva treebuie sa te intrebi. adica eu asa cred. sunt absolut convinsa ca pot fi cea mai "dependenta" persoana atunci cand sunt indragostita, dar acum, cand nu sunt, vreau sa fiu free. stii eu de obicei fac chestii gandindu-ma la ce vor altii sa fac, la ce e bine sa fac, sa zic. si cand sunt cu un tip cu atat mai mult. si d-aia imi place oarecum situatia asta de "neindragosteala". sunt egoista, stiu. eh, c'est la vie:)

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9