Saturday, May 31, 2008

zboara peste tot

azi a fost o zi foarte ciudata. sunt implicata in campania de promovare vama (6 iunie la arenele romane). treaba noastra e sa impartim flyere prin bucuresti. deseori auzi "cu cat esti platit?" si tot se mira cand le zici ca faci asta ca vrei. deseori esti refuzat, dar sunt momente cand oameni se arata multumiti de ce tocmai au primit. si de ce a fost azi o zi ciudata? inca de dimineata m-am simtit....altfel....ca orice bun voluntar am iesit pe la 11 sa mai dau niste flyere....ce sa mai, ziua de azi a fost execrabila. nimeni pe strada. de cand s-a golit bucurestiul asa? unde sunt toate masinile? unde sunt oamenii? ies numai cat sa se duca la servici? nu se mai plimba nimeni? in cele din urma soarele m-a doborat si pe mine si l-am lasat pe tipul cu care impart sa mai dea el, in timp ce eu stateam pe trepte la umbra unui panou avand grija de un ghiozdan, o racheta de tenis si o chitara. si ma uitam la cum le da, cum zambeste, cum rade. nu au zburat multe pliante, sa zicem vreo 50. prost rau. dar imaginatia mea a zburat azi, departe de tot si totusi era prezenta. sufletul mi-a zburat. de ceva vreme nu m-am mai simtit asa...safe.
bun, ajung la antrenament unde zburau pufi de plop peste tot. all over, cateodata terenul nici nu se mai vede bine. astazi pufii au fost acompaniati si de musculite. si totul zbura la cea mai mica adiere de vant. am mai dat si acolo niste flyere
de la antrenament zbor eu pana la agentia de vise. dupa ce ne-am uitat la o emisiune am zburat pana in herastrau. big mistake. again, pustiu. teribila ziua de azi. dar gandurile imi zburau in continuare. mergeam si mai dadeam 2-3 dar mintea nu imi era acolo. visam la cu totul altceva. poate chiar la cum ar fi sa zbori in realitate. nu mai stiu. oricum nu conteaza asta.
azi oricum am simtit chestii noi. am zburat :-)

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9